1. Strona główna
  2. Regulamin

Wykorzystywanie luk w regulaminie będzie karane. Wszelkie sprawy nieopisane w regulaminie podlegają indywidualnemu rozpatrzeniu przez Administrację.

§1 Postanowienia ogólne:

§1 Postanowienia ogólne:
  • 1.1 Wchodząc na serwer, akceptujesz automatycznie regulamin serwera RabbitRP.
  • 1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
  • 1.3 Zarząd serwera ma prawo do modyfikowania regulaminu w każdym momencie.
  • 1.4 Zakazuje się sprzedaży lub udostępniania kont osobom trzecim.
  • 1.5 W momencie utraty swojego konta oraz zniknięcia przedmiotów, Administracja nie odpowiada za utratę.
  • 1.6 Administracja nie ma obowiązku zwrotu straconych przedmiotów podczas rozgrywki, jeżeli gracz nie posiada dowodu.
  • 1.7 Administracja ma prawo karać za czyny, które nie są uwzględnione w regulaminie.
  • 1.8 W przypadku naruszenia zasad regulaminu Administrator ma prawo tymczasowo lub permanentnie ukarać gracza nie podając przyczyny.
  • 1.9 Wulgarne nazwy użytkownika są zakazane.
  • 1.10 Podczas rozgrywki na serwerze, nick steam powinien być napisany czytelną czcionką (brak znaków specjalnych).
  • 1.11 Podczas rozgrywki na serwerze zakazuje się przesiadywania na komunikatorach głosowych.
  • 1.12 Osoby z rangą “NAKAZ NAGRYWANIA”, mają obowiązek nagrywania całej swojej rozgrywki.
  • 1.13 Zakazuje się używania komendy crash.
  • 1.14 Zakazuje się używania shaderów, które posiadają propy 2D (wyjątkiem są kaktusy).
  • 1.14.1 Zakazuje się używania modyfikacji takich jak (Smugi kól po wystrzale z broni, kill efectow z (XRAYEM)) które ułatwiająrozgrywkę
  • 1.15 W momencie otrzymania crasha bądź utraty internetu należy zgłosić incydent w ciągu 5 minut na kanale crash, który znajduje się na oficjalnym serwerze discord RabbitRP. Informacja musi zostać poparta dowodem w postaci screenshota wraz z aktualną datą oraz godziną(Najlepiej z zdjecia całego ekranu 1920x1080/+).
  • 1.16 Odwołanie od bana możliwe jest dopiero po 24 godzinach otrzymania go.
  • 1.16.1 Przewinienia za brak propów/ modyfikacje gry/ combatlog oraz punkt 1.8 nie podlegają możliwości odwołania.
  • 1.16.2 Administrator rozpatrujący odwołanie nie musi podawać przyczyny odrzucenia lub akceptacji podania.
  • 1.17 Zakazuje się czerpania korzyści materialnych z osiągnięć/ rzeczy posiadanych na serwerze.
  • 1.17.1 Zakazuje się sprzedaży przedmiotów (IC) za korzyści w życiu realnym.
  • 1.18 Osoba która dołączyła na serwer posiada 5 minutową ochronę przed akcją hostylną, bądź do momentu jej zainicjowania.
  • 1.18.1 Ochrona 5 minutowa nie obowiązuje dla osób, które miały crasha lub robiły reloga.
  • 1.19 Zakazuje się używania słów zakazanych na platformie TwitchTV (p-word, n-word, c-word).
  • 1.20 Zakazuje się reklamy innych serwerów bądź usług podczas rozgrywki.
  • 1.21 Zakazuje się współpracy z osobami łamiącymi zasady serwera, w tym cheaterami, trollami oraz osobami wykorzystującymi mechanikę gry w sposób niezgodny z regulaminem. Odpowiedzialność za takie działania będzie traktowana na równi z ich sprawcami.
  • 1.22 Rozpowszechnianie danych osobowych, wizerunku osobistego, adresów, numerów telefonów lub innych danych umożliwiających identyfikację osoby jest surowo zabronione i uznawane za doxing/nękanie. Osoby dopuszczające się takich działań zostaną ukarane permanentnym banem.
  • 1.23 Gracz musi zostać zgłoszony w ciągu 24 godzin od zdarzenia, wraz z dowodem w postaci nagrania wideo lub zrzutu ekranu. Po upływie tego czasu zgłoszenie traci ważność i nie będzie rozpatrywane.
  • 1.24 W momencie użycia medyka lokalnego podczas akcji roleplay, należy odgrywać amnezję oraz zakazuje się powrócenia na akcje.
  • 1.25 Zakazuje się odgrywania braku dowodu.

§2 Komunikacja & narracja:

§2 Komunikacja & narracja:
  • 2.1 Podczas rozgrywki na serwerze, należy posiadać sprawny mikrofon.

  • 2.2 W trakcie rozgrywki na serwerze zabronione jest rozmawianie o sprawach OOC.

  • 2.3 Zakazuje się okłamywania na komendach narracyjnych.

  • 2.3.1 Komendy znajdujące się na serwerze to: /me, /do, /opis, /opis2, /try.

  • 2.4 Zakazuje się robienia przesterów oraz dmuchania w mikrofon.

  • 2.5 Chat LOOC służy tylko i wyłącznie do informowania o błędach, które uniemożliwiają nam rozgrywkę.

  • 2.5.1 Nadmierne korzystanie z czatu LOOC będzie karane banem.

  • 2.6 Zakazuje się korzystania z modulatora bez zgody Zarządu serwera.

  • 2.7 Przeszukiwanie innego gracza może odbyć się dopiero po inicjacji za pomocą komend narracyjnych w języku polskim, nie obrażając innego gracza! (np. /me przeszukuje torbę i zabiera przedmioty).

  • 2.7.1 Gracz nie musi odgrywać komendą narracyjną “/do” przeszukania (np. /do widzi all?).

  • 2.8 Komendę /try można użyć raz na akcję.

  • 2.9 Zakazuje się unikania akcji RolePlay (np. ucieczka na GZ, udawanie AFK, celowy brak reakcji na komendy narracyjne, używanie lokalnego medyka podczas akcji RP).

  • 2.10 Zakazuje się odgrywania sytuacji, których nie można wykonać w prawdziwym życiu (np. jazda samochodem będąc zakutym, przejście przez zamknięte drzwi).

  • 2.11 Zakazane jest nadmierne i nieuzasadnione używanie klawisza “Z”. Służy on tylko i wyłącznie do sprawdzenia ID danego gracza.

  • 2.12 Na serwerze zakazuje się trashtalku.

  • 2.12.1 Dopuszczalne jest jednak używanie trashtalku wyłącznie w bliskim gronie, np. w sytuacji, gdy dwie osoby, będące przyjaciółmi, znajdują się razem w samochodzie i obie strony wyrażają na to zgodę. W innych przypadkach trashtalk jest zabroniony.

  • 2.12.2 Zakazuje się używania bojówkarskich zwrotów takich jak:

  • leżysz to leż

  • pusta

  • bombimy się

  • bitka

  • do zera (przeszukiwanie)

  • gdzie opór

  • kasti -Te słowa to jedynie przykład, wszystkie podobne oraz potoczne zwroty są surowo zakazane i rozpatrywane indywidualnie.

  • 2.13 Zakazuje się używania metazwrotów.

  • 2.14 Zakazuje się używania nadmiernie pseudonimów oraz nazw OOC w IC (Nie dotyczy ekip przestępczych, mogą oni używać swoich nazw OOC w IC na radiu bądź jeśli są w swoim zamkniętym gronie.).

§3 Postacie:

§3 Postacie:
  • 3.1 Na serwerze zakazuje się posiadania znanych imion oraz nazwisk (np. Cristiano Ronaldo).
  • 3.2 Zakazuje się niekonsekwentnego prowadzenia postaci (np. opuszczenie gangu w celu dołączenia do LSPD).
  • 3.3 Zakazuje się noszenia tak zwanej “szachownicy”, czyli ubrań z teksturą przypominającą białe i czarne kwadraty.
  • 3.3.1 Zakazuje się noszenia niewidzialnych ubrań.
  • 3.3.2 Zakazuje się noszenia hełmów, niezależnie od tego, czy posiada on pancerz, czy też nie (wyjątkiem jest jedynie dobry powód RP, np. jazda na rowerze).
  • 3.3.3 Zakazuje się noszenia czapek podczas akcji hostylnych.
  • 3.4 Na serwerze należy odgrywać, postać takiej samej płci, jakiej jesteś poza grą.
  • 3.5 Zakazane jest odgrywanie postaci chorej psychicznie bądź skorumpowanej bez zgody Zarządu serwera.
  • 3.6 Aby wykonać CK swojej postaci, musisz napisać ticket o usunięcie postaci.
  • 3.6.1 Aby wykonać FCK, należy napisać odpowiednie podanie.
  • 3.7 W przypadku chęci spisania testamentu należy uzyskać zgodę na taką akcje od Zarządu serwera.
  • 3.7.1 Zakazuje się spisywania testamentu na swoją drugą osobę.
  • 3.8 W przypadku uśmiercenia postaci, nie możesz dołączyć na drugiej postaci do tej samej frakcji lub gangu/ organizacji, chyba że posiadasz zgodę Zarządu serwera.
  • 3.9 Zakazuje się okradania graczy na mieszkania, konta bankowe lub samochody.
  • 3.9.1 Zakazuje się okradania graczy z jedzenia, picia, skrzynek, faktur z prac legalnych oraz gotówki.
  • 3.9.2 Zakazuje się zabierania rzeczy medycznych członkom frakcji EMS (np. apteczki oraz bandaże).
  • 3.10 Zakazuje się zdobywania broni czy kijów golfowych oraz innych przedmiotów poprzez bugi gry.
  • 3.11 Wszystkie rzeczy, jakie posiadasz w ekwipunku, masz przy sobie. W przypadku odegrania “/me wyrzuca broń”, musisz ją wyrzucić z ekwipunku na ziemię.
  • 3.12 W celu odegrania gwałtu lub ran stałych, należy posiadać zgodę osoby na której chcemy to odegrać.
  • 3.13 Każda postać musi wyglądać na wiek wpisany w dowodzie (np. mając 20 lat, nie robimy postaci, wyglądającej na 80 lat).
  • 3.13.1 Zakazuje się posiadania takiego samego wyglądu na obu postaciach w przypadku posiadania kilku postaci.
  • 3.14 Zakazuje się przenoszenia majątku pomiędzy postaciami.
  • 3.14.1 Zakazuje się odgrywania akcji oraz przenoszenia informacji pomiędzy własnymi postaciami.
  • 3.14.2 Zakazuje się posiadania obu postaci we frakcji.
  • 3.14.3 Zakazuje się posiadania obu postaci w organizacji lub gangu.
  • 3.14.4 Postacie nie mogą być od siebie w żadnym stopniu zależne.
  • 3.14.5 Żadna z postaci gracza nie może nabywać jakichkolwiek przywilejów świadczonych przez drugą posiadaną przez siebie postać.
  • 3.15 Zakazuje się porywania osób w celu kradzieży ich rzeczy (dotyczy również napadów).
  • 3.16 Gracz ma obowiązek odgrywać emocje odpowiednie do sytuacji (np. ból, strach, smutek). Po podniesieniu przez medyka obowiązuje zasada bezwładności – nie wolno podejmować działań, które mogą zaszkodzić zdrowiu własnemu lub innych. Należy odgrywać stan rannego, korzystając ze skryptów, komend lub odgrywania słownego.
  • 3.17 Zakazuje się powrotu do akcji hostylnych, po otrzymaniu BW.
  • 3.18 Zakazuje się odgrywania postaci fikcyjnych.
  • 3.19 Zakazuje się rozpoznawania gracza po głosie gdy ma na sobie maskę.
  • 3.20 Zakazuje się wykonywania zdjęć do dowodu osobistego z zakrytą twarzą, w tym zakładania maski, chusty, opaski czy innego przedmiotu zasłaniającego twarz.

§4. Pojazdy:

§4. Pojazdy:
  • 4.1 Podczas jazdy należy pamiętać o podstawowych prawach fizyki!
  • 4.2 DriveBy dozwolony jest tylko dla gangów ulicznych na terenie cudzych osiek oraz w sytuacji gang vs gang.
  • 4.3 Podczas jazdy należy poruszać się pojazdem przystosowanym do odpowiedniej nawierzchni.
  • 4.3.1 Zmiana jakichkolwiek części w pojeździe do tego nieprzystosowanym nie umożliwia nam wjazdu w teren OFF-ROAD.
  • 4.4 Aby sprzedaż auto, należy spisać umowę oraz odegrać ją na “/me”, oraz “/do”.
  • 4.5 Zakazuje się gry na tak zwanego “dzwona”.
  • 4.6 Zakazuje się kradzieży pojazdów frakcyjnych bez dobrego podłoża RP.
  • 4.7 Ilość osób w aucie musi być realistyczna (np. auto 4-osobowe + możliwość odegrania max. jednej osoby w bagażniku).
  • 4.8 Zakazane jest latanie helikopterem oraz samolotem bez żadnego powodu. Aby to zrobić, potrzebna jest zgoda Zarządu lub dobry powód RP.(Osoby posiadające w garażu helikopter/samolot są zwolnieni z przepisu 4.8)
  • 4.9 Zakazane jest wjeżdżanie na teren więzienia autami.
  • 4.10 Zakazuje się handlu pojazdami, helikopterami oraz łódkami limitowanymi.
  • 4.10.1 W sytuacji zamiany pojazdami potrzebna jest zgoda Zarządu, każda nieautoryzowana sprzedaż skutuje blokadą permanentną.
  • 4.11 Zakazuje się odgrywania braku blach w pojeździe oraz numeru VIN. (Każdy pojazd posiada rejestracje pomimo, że jest nie widoczna w praktyce, to w teori i tak jest widoczna)
  • 4.11.1 Wyjątkiem jest jedynie skryptowe zdjęcie tablic pojazdu.
  • 4.12 Pojazdy frakcyjne są przeznaczone tylko i wyłącznie do celów związanych z daną frakcją.
  • 4.13 Zakazuje się poruszania pojazdem gdzie ilość przbitych opon jest większa niż 50% (np. pojazd 4-kołowy może mieć przebite 2 opony).

§5. Crime:

§5. Crime:
  • 5.1 Zakazuje się wzywania służb publicznych w celu porwania ich.

  • 5.2 Zakazuje się dołączania osób trzecich do akcji hostylnych.

  • 5.2.1 Wyjątkiem są służby porządkowe takie jak LSPD lub EMS.

  • 5.2.2 W momencie, w którym dwa kartele toczą akcję hostylną, lspd wraz z ems może przyjechać na akcję lecz nie mogą oni interweniować do momentu skończenia boju.

  • 5.3 Zakazuje się robienia napadów bez żadnego zakładnika.

  • 5.4 Aby zrobić napad na tak zwany remont lub kręcenie filmu, trzeba posiadać zgodę Head Admin+.

  • 5.5 Zakazuje się napadania i okradania osób, które piorą brudne pieniądze.

  • 5.6 Konwoje można odbijać maksymalnie 500 metrów do bramy więziennej.

  • 5.7 Zezwala się na wjazd na napad, dopóki policja nie dotarła jeszcze na miejsce akcji, w przypadku dobrego powodu RP (np. wojna gangów lub organizacji).

  • 5.8 Zakazuje się odbijania zatrzymanych z terenu komendy lub szpitala.

  • 5.9 Zakazuje się odbijania konwoju po jednej z prób odbicia (np. dostałeś bw, medyk cię ratuje i wracasz do akcji).

  • 5.10 Na Red Zone obowiązuje inicjacja głosowa.

  • 5.10.1 Przed oddaniem strzału należy dokonać inicjacji głosowej, która musi być słyszalna dla obu stron.

  • 5.10.2 Po zainicjowaniu akcji agresywnej obowiązuje 2-sekundowy cooldown przed oddaniem strzału.

  • 5.11 W przypadku zerwania negocjacji obowiązuje 5-sekundowy cooldown przed agresywną strzelaniną.

  • 5.12 Zakazuje się dojazdu osób na napady (np. jeżeli w napadzie bierze udział 5 osób to tylko one biorą udział. To samo dotyczy LSPD).

  • 5.13 Zakazuje się używania cheatów i programów wspomagających (fov, celownik).

  • 5.14 Zakazuje się porywania:

  • dzieci i kobiet w ciąży

  • osób pracujących legalnie

  • osób piorących pieniądze

  • 5.15 Zakazuje się okradania lokalnych w większej ilości osób niż 3.

  • 5.15.1 Zakazuje się okradania lokalnych na włanych ośkach gangów lub bazach organizacji.

  • 5.16 Odbijając konwój, policje można poddać po mienięciu mostu na wysokości kasyna.

  • 5.17 Zakazuje się poddawania z pojazdu.

  • 5.18 Zakazuje się okradania graczy przy nielegalnych transakcjach.

  • 5.19 Zakazuje się robienia napadów, które polegają na Tower Defense i LootRP.

  • 5.20 Zakazuje się sprzedaży narkotyków w miejscach utrudnionego dojazdu (tunele, metro).

  • 5.21 Okradanie organizacji przez członków jest zakazane.

  • 5.22 Zakazuje się bieganie jeśli ktoś kogoś trzyma na kajdankach lub na rękach.

  • 5.23 Każda organizacja może posiadać w ekipie maksymalnie 2 administratorów.

  • 5.24 Zakazuje się pobierania haraczy u firm legalnych przez crime.

  • 5.24.1 Wyjątkiem od zasady 5.25 są jedynie gangi uliczne, po uzgodnieniu z mafią.

§6. Limity:

§6. Limity:
  • 6.1 Typy akcji:
Typ akcjiLPSD / CRIME
Akcja konwojowa10 / 8
Akcja hostylna (w mieście)8 / 6
Akcja hostylna (poza miastem)8 / 6
Akcja hostylna (Crime vs Crime)6 / 6
Sprzedaż narkotyków3 / 3
  • 6.2 Napady:
NAPADLSPDZakladnicyCRIME
Napad na Pacyfika10-12min. 68-10
Napad Na Jubiler4-6min. 33-4
Napad Na Bank4-6min. 33-4
Napad na Ammunation4-6min. 23-4
Sklep spożywczy2-3min. 11-2
Tracker2-3min. 01-2
  • 6.3 LSPD:
SWATLimit
Napad na Humanamax. 3
Napad na Pacyfikamax. 2

§7. Frakcje:

§7. Frakcje:
  • 7.1 Każdy funkcjonariusz służb publicznych ma nakaz szanowania życia zakładnika/ obywatela.
  • 7.2 Zakazuje się przebierania za służby publiczne (frakcje).
  • 7.3 Porwanie LSPD jest możliwe tylko wtedy, gdy jest ich na służbie min. 3 włącznie z porwanym.
  • 7.3.1 Przy porwaniu na 1 funkcjonariusza LSPD musi przypadać 2 innych FP (np. gdy chcesz porwać 3 FP musi ich być 9 na służbie).
  • 7.3.2 Porwanie EMS jest możliwe tylko wtedy, gdy jest ich na służbie min. 2 włącznie z porwanym.
  • 7.4 Zezwolenie na PG ma tylko i wyłącznie EMS.
  • 7.5 LSPD ma prawo odmowy konwoju w przypadku gdy zatrzymana osoba nie wykonuje poleceń, bądź nie ma wyższych stopni na służbie.
  • 7.6 W przypadku porwania na napad osoby z frakcji (LSPD/EMS) można wziąć za nią 2 żądania.

§8. Pedy:

§8. Pedy:
  • 8.1 Przed rozpoczęciem rozgrywki jako PED wymagane jest złożenie podania poprzez ticket.
  • 8.2 Tylko opiekunowie OOC PED mają prawo do przyjmowania i odrzucania podań oraz rozwiązywania skarg na PED-a.
  • 8.3 Każda postać PED musi posiadać opiekuna IC (zgodnie z charakterem odgrywanej postaci).
  • 8.4 Aby posiadać PED-a, należy go opłacić w naszym oficjalnym sklepie, dostępnym na stronie internetowej.
  • 8.5 Zakazane jest noszenie przez psa kamizelek kuloodpornych.
  • 8.6 Zabrania się wychodzenia z roli (np. rozmawiania jako zwierzę).
  • 8.7 Zakazuje się prowadzenia pojazdów jako pies lub dziecko (jest to fizycznie niemożliwe).
  • 8.8 Zabronione jest podnoszenie graczy podczas strzelanin PD/CRIME jako pies lub dziecko w celu udzielenia im pomocy medycznej.
  • 8.9 Zakazuje się odgrywania przez PED-a dziecka roli gangstera lub właściciela firmy.
  • 8.10 Złamanie regulaminu skutkuje karą lub usunięciem PED-a przez opiekuna.
  • 8.11 Każdy gracz odgrywający PED-a dziecka ma obowiązek zachować pełną immersję, tj. przejawiać dziecinne zachowania, komunikację i postrzeganie świata.
  • 8.12 Każdy gracz odgrywający PED-a dziecka ma obowiązek używania odpowiednio skalibrowanego modulatora głosu podczas komunikacji z innymi graczami.
  • 8.13 Każdy gracz odgrywający PED-a zwierzaka ma obowiązek przygotowania odpowiednich bindów, aby urozmaicić rozgrywkę sobie i innym.
  • 8.14 PED psa policyjnego lub przestępczego wlicza się do limitu uczestników w akcji hostylnej.
  • 8.15 Każda agresywna akcja wykonywana przez PED-a zwierzaka (np. gryzienie) musi być dobrze uargumentowana IC; w przeciwnym razie zostanie uznana za RDM.
  • 8.16 Każda zmiana PED-a (np. dorastanie postaci) musi zostać uzgodniona z opiekunem IC oraz OOC.
  • 8.17 Każdy przesłany model PED-a musi zostać sprawdzony pod kątem sprawności, błędów oraz innych problemów technicznych.

§9. Prace publiczne:

§9. Prace publiczne:
  • 9.1 Podczas pracy publicznej zakazuje się robienia przestępstw.
  • 9.2 Podczas pracy legalnej musisz jeździć autami oraz pracować w strojach, które znajdują się w bazie firmy.
  • 9.3 Zakazuje się popełniania przestępstw w stroju roboczym.

§10. GreenZone oraz ReedZone:

§10. GreenZone oraz ReedZone:
  • 10.1 Na GreenZone zakazuje sie robienia jakichkolwiek przestępstw (nie dotyczy sytuacji, w której akcja przeniesie się na GZ).

  • 10.2 GreenZone na serwerze:

  • komendy

  • szpitale

  • więzienie

  • urząd pracy

  • parking główny

  • mechanik

  • mieszkania

  • molo

  • car dealer

  • miejsca eventowe

  • odholownik aut

  • legalne miejsca pracy

  • salon fryzjerski

  • sklep odzieżowy

  • salon tatuażu

  • 10.3 RedZone na serwerze:

  • stoły craftingowe

  • darkshop

  • zlecenia

  • zbiórki oraz przeróbki narkotyków

  • miejsca organizacji (ulice i siedziby)

  • ośki gangów

  • 10.4 GreenZone oraz RedZone obowiązują do 100 metrów (wyjątkiem są: salony fryzjerskie, sklepy odzieżowe oraz salony tatuażu w tych miejscach GreenZone oraz RedZone wynosi 50 metrów).

§11. Firmy:

§11. Firmy:
  • 11.1 Wszystkie działania firmy muszą być zgodne z zasadami RolePlay.
  • 11.2 Zarządca firmy nie może oszukiwać mechaników lub medyków odnośnie ilości osób w firmie.
  • 11.3 Podczas pracy w firmie należy poruszać się w stroju firmowym oraz pojazdem firmowym.
  • 11.4 Firma musi prowadzić aktywność, która przyczynia się do rozwoju rozgrywki na serwerze.
  • 11.5 Nieaktywność właściciela przez dłuższy czas może skutkować zawieszeniem działalności firmy przez administrację.
  • 11.6 Właściciel firmy oraz jej pracownicy są zobowiązani do współpracy z administracją w zakresie zgłaszania problemów, niezgodności lub naruszeń zasad przez firmę.

§12. Pojęcia:

§12. Pojęcia:
  • 12.1 IC (In character)- Wszystkie sytuacje, które dzieją się w grze.
  • 12.2 OOC (Out of character)- Wszystkie sytuacje, które dzieją się poza grą.
  • 12.3 MG (Metagaming)- Wykorzystywanie informacji OOC w IC.
  • 12.4 PG (PowerGaming)- Zmuszanie drugiej osoby do odgrania akcji RP nie dając jej możliwości do zareagowania lub ograniczenia jego pola możliwości roleplayowych. PowerGaming może zostać także wykonany na przedmiocie, zjawisku (wymuszanie określonego stanu rzeczy).
  • 12.5 VDM (Vehicle deadmatch)- Zabicie innego gracza (również celowe potrącenia) bez większego powodu przy użyciu pojazdu.
  • 12.6 RDM (Random deadmatch)- Zabicie innego gracza bez większego powodu.
  • 12.7 CB (Cop Baiting)- Bezpodstawne prowokowanie policji.
  • 12.8 CL/BL (Combatlog/Battlelog)- Wyjście z gry podczas akcji RP/śmierci.
  • 12.9 RK (Revenge Kill)- Nie możesz poszukiwać lub zabić kogokolwiek związanego z Twoją ostatnią śmiercią. Gdy twoja postać zginie, traci pamięć o wszelkich wrogach z ostatniej sytuacji, chyba, że została zreanimowana przez medyków lub inny uczestnik zdarzenia przypomni osobie tę akcję.
  • 12.10 NJ (Ninja Jacking)- Wyrzucenie kogoś z pojazdu bez poprawnego odegrania.
  • 12.11 CN (Celebrity Name)- Imię i nazwisko postaci na podstawie imienia znanej osoby np. Pablo Escobar, Barack Obama, etc.
  • 12.12 FD (Fail driving)- Jazda pojazdem, która byłaby niemożliwa w prawdziwym życiu.
  • 12.13 DB (Drive-by)- Strzelanie do innego pojazdu z poziomu kierowcy.
  • 12.14 Fail RP- Każda sytuacja, która w ocenie administracji nie podlega pod grę RolePlay i może być odpowiednio osądzona, a jej uczestnicy ukarani.
  • 12.15 BW (Brutally wounded)- Stan, w którym nasza podstać nie jest w stanie samodzielnie wstać i się poruszać.
  • 12.16 CK (Character Kill) Uśmiercenie własnej postaci.
  • 12.17 FCK (Force character kill)- Uśmiercenie postaci innego gracza.
  • 12.18 Immersja- Wczucie się w swoją postać.
  • 12.19 Inicjacja niewerbalna- Rozpoczęcie akcji RP za pomocą czynów bądź gestów.
  • 12.20 Inicjacja werbalna- Rozpoczęcie akcji RP za pomocą czatu głosowego.
  • 12.21 GB (Gang baiting)- Bezpodstawne prowokowanie gangów ulicznych.
  • 12.22 DT (Drive-Thru)- Strzelanie podczas jazdy z miejsca pasażera.